Dodano dnia: 28.12.2012 o godz: 13:29 | Numer ID: 2796
Link nie działa/spam ?

Wolne ładunki nie zawsze są w zasięgu ręki przewoźnika

Każdego dnia po naszych drogach mkną ogromne samochody ciężarowe. Jednak mało z nas zastanawia się czy te ciężarówki wiozą w ogóle wolne ładunki? A zdarza się bowiem, że nawet duże tiry wracają z trasy na pusto. Osoby nie związane z branżą zastanawiają się wówczas dlaczego tak się dzieje? Przecież każdy łatwo może się domyśleć, że pusta ciężarówka generuje różnego rodzaju straty. Otóż jak się okazuje wolne ładunki nie zawsze są w zasięgu ręki przewoźnika. Konkurencja na rynku jest tak duża, że wolne ładunki trafiają do tego, kto był pierwszy, lepszy czy sprytniejszy, lub po znajomości. Jak zatem zaradzić takiej sytuacji i mieć zawsze wolne ładunki dla siebie? Wystarczy zacząć korzystać z internetowych platform przeznaczonych dla przewoźników i spedytorów. Oferują one w szybki i łatwy sposób dostęp do branżowych ofert oraz kontakty do wielu tysięcy polskich i zagranicznych firm przewozowych i tych, które mają wolne ładunki. To dobry sposób na biznes i ograniczenie pustych przebiegów.

Szczegóły strony timocom.pl:

Komentarze do strony: timocom.pl

Musisz być zalogowany żeby dodać komentarz

Podlinkuj stronę timocom.pl

Wolne ładunki nie zawsze są w zasięgu ręki przewoźnika
Wolne ładunki nie zawsze są w zasięgu ręki przewoźnika
Wolne ładunki nie zawsze są w zasięgu ręki przewoźnika
-

Najnowsze tagi związane z kategorią:

prawnik (23), Kosmetyki (24), biznes (31), Kraków (35), strony www (28), strony internetowe (44), wroclaw (41), adwokat (23), blog (59), katalog stron (38), portal (63), zdrowie (72), uroda (59), meble (39), samochody (38), pozycjonowanie (70), moda (29), katalog (24), wakacje (26), motoryzacja (41), odchudzanie (28), aranżacja wnętrz (28), budownictwo (25), turystyka (28), lodz (23), wesele (29), dieta (28), ogłoszenia (23), hotele (23), wrocław (41), domy (24), pozycjonowanie stron (29), poznań (29), Warszawa (52), zabawki (28), finanse (34), transport (30), noclegi (57), marketing (33), porady (40)